'הכל קורה רק לי'
לילדים שמרגישים שדברים "תמיד קורים להם"
ולא תמיד יודעים להסביר למה.
ספר קריאה לילדים, שמאפשר שיח רגשי מקרב גם בבית.
כולל דפי הסבר להורים עם כלים פשוטים לפיתוח חשיבה חיובית ושיח.
יש ילדים שמבינים את החומר
אבל מפחדים לשאול
יש ילדים שמתקשים
אבל שומרים את זה בפנים
לפעמים הקושי הוא לא מה שקורה סביבם
אלא מה שהם אומרים לעצמם בשקט
למי הספר מתאים?
-
לילדים שמתקשים לבטא תסכול, אכזבה או כעס
-
להורים שרוצים לפתוח שיח רגשי מקרב בבית
- לילדים שמרגישים שדברים "תמיד קורים להם"
על הדרך שממנה הספר נולד
הספר הזה נולד מתוך הקשבה לרגעים קטנים,
שבהם מחשבה ורגש נפגשים
ויוצרים אפשרות לתגובה אחרת.
מתוך מה שקורה מבפנים
כשהמציאות לוחצת,
כשהרגש מציף,
וכשצריך לעצור ולבחור איך להגיב.
כמטפלת בגישת CBT ומאסטרית EMR,
אני מאמינה שכאשר נותנים מקום למה שעובר בפנים
ומסכימים לעצור לרגע,
משהו מתחיל להשתנות.
באופן שבו היום מתנהל,
ובקשר בבית.
הקריאה בספר עוזרת לילדים:
▶️לזהות רגשות שעולים ביומיום
▶️לבטא במילים תחושות שלא תמיד קל להסביר
▶️להתמודד עם תסכול ותחושת חוסר צדק
▶️בחירה אחרת בתוך מצבים מוכרים
▶️לפתח חשיבה חיובית וראייה מזווית רחבה יותר
דרך סיפור שילדים מזדהים איתו,
נפתח מרחב שבו מותר להרגיש, לשאול ולדבר,
בלי למהר לתקן.
זה קורה ברגעים הקטנים, בין ילד להורה.
כדי שהקריאה לא תישאר רק סיפור - אלא תהפוך לרגע של חיבור.
אני רוצה את הספר הדיגיטלי בשביל הילד שלי
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר